Klant tevredenheid
Wij meten de klant tevredenheid door de CQI af te nemen of u kan een compliment of tip geven via de site.
Ook nodigen we uit om een recensie te schrijven op Zorgkaart Nederland.
We krijgen veel positieve feedback op ons werk.
Natuurlijk zijn er altijd mensen die zich onvoldoende geholpen voelen of onjuist bejegend.
We zijn geen robots en soms past het gewoonweg niet, of nog niet.
We proberen altijd te leren van feedback.
De uitkomst van 2022
Aan het einde van de behandeling nemen we een CQ vragenlijst af.
We hebben een steekproef genomen van alle ingevulde CQ vragenlijsten. We scoren heel goed. Ter relativering moeten we wel aangeven dat de respons op de vragenlijst bij goed afgesloten trajecten groter is. Als mensen voortijdig met de behandeling stoppen, vullen zij geen CQ vragenlijst in.
Allen uit de steekproef geven aan serieus genomen te zijn, legt de behandelaar goed uit en begrijpt de behandelaar de klachten.
Cliënten vinden altijd dat de aanpak de juiste was en werd het behandelplan naar wens uitgevoerd. De behandeling komt in overleg tot stand.
In 2021 (januari t/m december) vulden 262 BGGZ-cliënten van de in totaal 520 de CQ-vragenlijst in.
Onze scores:
Bejegening (1-5): 5.0
Samen beslissen (1-5): 5.0
Uitvoering behandeling (1-5): 4.5
De behandeling krijgt gemiddeld een 9,5 en het algemene rapportcijfer is een 9,5.
Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent en dat de behandeling in overleg tot stand komt.
Wij zijn blij met de feedback
Zorgkaart Nederland is een website waarop patiënten hun mening kunnen geven over onder andere medisch specialisten,
ziekenhuizen, thuiszorg, revalidatiecentra, woon- en verpleeghuizen.